Tuesday, October 26, 2010

Anak-anakku sayang

Hari ini Haikal ada exam akhir tahun. Sebagai mummynya aku berharap agar dia sentiasa mendapat yang terbaik dalam hidupnya..Haikal anak yang sangat baik, penyayang, manja dan mendengar kata. Tidak susah aku menjaganya. Hani juga begitu walaupun baharu berumur 2 tahun tapi dia sangat bijak. Aku mendidik mereka dengan penuh kasih sayang tanpa kekasaran. Cuma kadang2 bila mereka terlebih nakal baharulah aku sedikit meninggikan suara. Tapi Alhamdulillah..mereka mendengar kata dan sentiasa membahagiakan hidup aku dan suami...Buat anakku sayang Ikmal Haikal..Mummy sayang anak mummy..dan untuk baby Hani mummy sayang Hani juga. Mudah-mudahan kedua2 anak mummy akan menjadi orang yang bertaqwa dan bijaksana. Berjaya di dunia dan akhirat..

No comments:

Post a Comment